Wat er deze week in ieder geval gaat gebeuren?
FashionUnited blikt vooruit op het modenieuws van week 47. Hieronder volgen
de hoofdpunten uit de redactie agenda in de periode van 18 tot en met 24
november.
Interview met hoedenmerk Bronté
Hoedenmerk Bronté viert volgend jaar het dertigjarige jubileum. De
hoeden worden wereldwijd verkocht en bieden zelfs UV 40 bescherming. In het
kader van accessoire-maand bij FashionUnited én ‘Mijn Niche’ gaan we
gesprek met het Nederlandse merk.
L Brands Q3
In het tweede kwartaal liep de omzet bij L Brands, Inc. het
moederbedrijf van onder andere Victoria’s Secret, terug van 99 miljoen
dollar (89,1 miljoen euro) naar 37,6 miljoen dollar (33 miljoen euro). Het
bedrijf ziet al meerdere kwartalen de resultaten teruglopen en de omzet
kwam dit kwartaal neer op 2,90 miljard dollar (2,61 miljard euro) in
vergelijking met de 2,98 miljard dollar (2,66 miljard euro) van een jaar
eerder. Hoe is het het Amerikaanse bedrijf in het derde kwartaal afgegaan?
Lees het deze week.
Hoe bouw je online een professioneel persoonlijk merk op?
Het hebben van een persoonlijk merk is in essentie het hebben van een
professionele
online aanwezigheid, dat vertegenwoordigt wat je doet en wat je de wereld
te bieden hebt. Er zijn veel gratis tools beschikbaar om er zeker van te
zijn dat je hoog in de zoekresultaten van Google terecht komt, waarin je
kunt laten zien wie je bent en wat je precies doet.
Trendstop
Trendstop brengt weer een nieuw trendrapport uit. Lees het woensdag.
Verder op de kalender
Maandag 18 november
INretail Ledenevent
Woensdag 20 november
PropertyNL Lounge | Het Ruimtelijk Retailbeleid
Donderdag 21 november
Opening tentoonstelling Dress to Impress. Kostuums met een verhaal,
Bunnik
Bron: Fashion United