Marcolin Group heeft de benoeming van Fabrizio Curci als nieuwe CEO en
algemeen directeur van de brillenproducent aangekondigd. Hij start 22
juni.
Curci bekleedde eerder de rol van chief executive officer en general
manager van de beursfaciliteit Fiera Milano SpA. Hij volgt Massimo Renon
op. Renon verliet het Italiaanse brillenconcern in
april jl. om zich bij Benetton Group aan te sluiten.
"We zijn erg blij dat Fabrizio zich bij Marcolin voegt om ons bedrijf in
zijn nieuwe ontwikkelingsfase te leiden", aldus Vittorio Levi, voorzitter
van de Marcolin Group, in een verklaring. "Hij is een doorgewinterde
manager met een grote en indrukwekkende internationale staat van dienst in
verschillende industrieën. Fabrizio zal de verdere transformatie van de
Marcolin Group leiden en voortbouwen op de strategie, het consolideren van
het wereldwijde leiderschap in de brillenindustrie".
De merkenportefeuille van de Marcolin Group bestaat onder andere uit Tom
Ford, Bally, Moncler, Victoria's Secret en Diesel. Het bedrijf is aanwezig
in 125 landen.
Het origineel van dit artikel verscheen eerder op FashionUnited.uk.
Het is ingekort en bewerkt.
Foto: Marcolin Group
Bron: Fashion United