Distrikt Nørrebro heeft een make-over gekregen. Het merk onderging een
rebranding en is nu klaar voor expansie. Bij de rebranding hoort ook een
nieuw winkelconcept waarvan nu de eerste beelden zijn gedeeld.
“Distrikt Nørrebro heeft zijn roots in Nørrebro, de hippe en creatieve
buurt in Kopenhagen: rauw, multicultureel, modern, kleurrijk, dynamisch,
divers en levendig,” aldus het persbericht over de winkels van het merk. “
Het nieuwe winkelinterieur en de kleding van Distrikt Nørrebro zijn
geïnspireerd op kunst, architectuur en cultuur uit deze buurt. De nieuwe
stores hebben dan ook een rauwe, urban uitstraling. Er worden veel
grijstinten en materialen als plexiglas, hout en beton gebruikt.”
Distrikt Nørrebro opent in 2020 vijftien nieuwe winkels en is op zoek
naar panden in nog eens vijf andere steden. Lees hier waar het merk dit jaar zich vestigt.
Meer weten over de rebranding? Lees hier het interview met formuledirecteur
Wouter Spaan: Vijftien
winkels en nieuw imago voor Distrikt Nørrebro: “Van het oude concept blijft
niets over”
Beeld: Distrikt Nørrebro
Bron: Fashion United