French Connection heeft in Londen een nieuw winkelconcept
geïntroduceerd. De winkel, genaamd ‘French Connection Studios’, is
onderdeel van de strategie om French Connection neer te zetten als een
hedendaagse mode en lifestyle bestemming, zo meldt het merk tegen
FashionUnited.uk.
Stephen Marks, oprichter en CEO van French Connection meldt in een
statement erg tevreden te zijn met de opening van de winkel ‘in een retail
locatie die beter past bij French Connection’s premium esthetiek’. “French
Connection Studios Duke Street is een geweldige ruimte om een nieuwe look
en merk ervaring neer te zetten voor onze klanten.”
De nieuwe winkel biedt damesmode, herenmode, homeware en parfums.
Homeware is te vinden aan het begin van de winkel waar ook boeken,
tijdschriften en kaarten te koop zijn. Speciaal voor de winkel worden
limited edition damesmode items ontworpen die alleen te koop zijn in de
French Connection Studios. Deze ontwerpen zijn gebaseerd op de bestsellers
van het merk.
In het pand zit ook een fotostudio van French Connection gevestigd,
waarmee het merk de bezoeker een kijkje in de keuken wil geven bij het
bedrijf. Daarnaast is het ook mogelijk voor de klanten om te genieten van
een kop koffie, een glas wijn of wat te eten.
Beeld: courtesy of Grosvenor Britain and Ireland/French Connection
Bron: Fashion United