Name It heeft er een zusje bij. Het kindermodemerk heeft namelijk Lil’
Atelier gelanceerd, zo meldt een woordvoerder van moederbedrijf Bestseller
aan FashionUnited. Lil’ Atelier is Name It’s ‘nieuwe kijk op kindermode
door middel van goede materialen, gebalanceerde kleuren en fantastische
ambacht’.
Lil’Atelier focust zich op ‘geupgrade materialen gecombineerd met luxe
en verfijnd design’, aldus het persbericht. Het merk biedt klassieke
stijlen voor jongens en meiden in de categorieën baby, mini en kids. Name
It richt zich zelf op kleurrijke ontwerpen en denim, maar gebruikt het
nieuwe merk om ook een exclusieve aanpak aan te bieden.
“We hebben een hoge vraag gemerkt voor kinderkleding met een focus op
kwaliteit en duurzame materialen, naast een verfijndere look. We willen in
deze vraag voorzien met Lil’ Atelier”, aldus Laura Weber Svendsen,
communicatie manager bij Name It in het persbericht. De vraag voor een meer
exclusieve lijn kwam voornamelijk uit Duitsland en Scandinavië zo meldt
Name It.
Lil’ Atelier heeft vier collecties per jaar. Materialen variëren van
corduroy, fluweel, kasjmier, wol en biologisch katoen. Het merk voert een
kleurenpalet van neutrale kleuren met hier en daar gedempte pastel
tinten.
Beeld: Lil’Atelier via Name It
Bron: Fashion United