Lingerie retailer Annadiva ontvangt investering – start eigen merk

0
489

Lingerie retailer Annadiva groeit verder. Het bedrijf heeft een
investering ontvangen van het Bosch Investeringsfonds, zo meldt het merk in
een persbericht. De investering is bedoeld om een eigen lingerielijn te
ontwikkelen.

Met een eigen lijn vergroten we de keuze in lingerie voor vrouwen met
een grote cupmaat. We willen een product bieden met een goede
prijs-kwaliteit verhouding én die ook nog eens mooi is,” aldus Mariëlle van
Werven, oprichter van Annadiva in het persbericht. Annadvia startte als
online winkel voor bh’s met een grotere cupmaat. Inmiddels heeft het merk
ook winkels in Den Bosch en Nijmegen en is het online ook actief in
Duitsland en België.

“Naast de keuze om een eigen merk te lanceren zijn er diverse andere
mogelijkheden om Annadiva verder te laten groeien,” aldus Maddy Goossens,
een van de investeerders uit het Bosch Investeringsfonds. “Bij het maken
van deze strategische overwegingen is het prettig om te kunnen
klankborden.” Met de investering biedt het fonds niet alleen financiële
ondersteuning, maar ook expertise en coaching door ondernemers. Het fonds
is een samenwerking van zes private investeerders Zij zetten hun kapitaal,
kennis en netwerk in voor veelbelovende en groeiende bedrijven in de regio
Noordoost Brabant. Het fonds wordt ook mede gefinancierd door de gemeente
‘s-Hertogenbosch. “Ik ben verheugd dat de onderneming, die momenteel werk
biedt aan zo’n 30 medewerkers in ‘s-Hertogenbosch, een extra impuls krijgt
met de investering,” aldus wethouder economische zaken, Jan Hoskam, in het
persbericht.

Beeld: John van Hamond/Annadiva

Bron: Fashion United