Als laatste fase van de volledige vernieuwing van de herenafdeling van
de Bijenkorf Amsterdam zijn de concept space en Isaac’s Bar geopend. Dit
deelt het modebedrijf middels een persbericht. Op de eerste etage van de
Bijenkorf Amsterdam kunnen consumenten voor de herenafdeling terecht voor
de ‘nieuwste trends’ op het gebied van accessoires, gadgets en uiterlijke
verzorging.
De zogeheten concept space biedt ruimte aan wisselende projecten en
merken, cosmetica voor mannen en heeft een gadget shop. Het Amsterdamse
collectief The New Originals (TNO) trapt af met een collectie die speciaal
voor deze gelegenheid ontwikkeld is. In mei en juni zijn een exclusieve
hoodie en een T-shirt met TNO’s mascotte Freddy verkrijgbaar.
Op de afdeling herenmode zijn naast de vertrouwde merken ook veel
nieuwkomers verkrijgbaar, waaronder Dolce & Gabbana, Ermenegildo Zegna,
Giorgio Armani, Herno, Salle Privée en Versace.
Naamgever van de Isaac’s Bar is Arthur Isaac (1865 – 1932), belangrijke
grondlegger van de Bijenkorf. Klanten kunnen in de bar tijdens
openingstijden plaatsnemen aan de 14 meter lange ipenhouten bar of zich
nestelen in een van zitplaatsen met uitzicht op het Damrak.
In het weekend van 18 en 19 mei viert de Bijenkorf de opening van de
nieuwe herenafdeling met diverse activiteiten en aanbiedingen.
Beelden: de Bijenkorf
Bron: Fashion United